Mina 4 bästa parfymer.

Ck one Shock: Den här parfymen fick jag på min födelsedag utav min familj. Jag kan inte beskriva doften, doften skiljer sig så mycket från andra saker men det är väldigt stark så man ska bara ta lite utav den.

Love n kisses: Den här parfymen köpte jag i London på affären primark. Den luktar helt fantastiskt!! De. Luktar verkligen kärlek men den där blom doften och inte ett dugg stark är den. Älskar den verkligen.

Loud: Loud är ännu en stark parfym jag har men den luktar också så himla gott. Den luktar så fräscht och blommigt helt underbart!

Ninna Ricci: Man vill bara ha mer och mer. Den har den här blom doften med en fräsch doft och inte ett dugg stark så man bara sprutar mer och mer. Helt fantastisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0