Morgon, morgon, morgon!

Godmorgon allihopa!
Fint fint väder den här morgonen!
Min morgon har vart så skön, sitter på tterassen just nu och äter en smoothie.
Måste dra i mot skolan snart för att hinna i tid till skolpolis skiten och spanska lektonen med 75 glosor och jag kan bara 15 utav dom 75...
Men jag får bara hoppas att det går bra och att jag får en bra dag.
Men om inte jag får en dag bra så hoppas jag i alla fall att ni får en suverän dag och är redo att läsa på när ni kommer hem.

Kram!
Maja fotar Linn och mig
Arkivet.

Kommentarer
Postat av: Latifa

Hejhej, är det bra med dig?



Ha en bra onsdags morgon!



Glöm ej att kontakta mig om header/desginen, Puss å Kram

2012-03-28 @ 09:21:00
URL: http://hellolelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0