PLUGGA, PLUGGA

Jaa, det är det jag gör nu och om jag ska vara ärlig så är det ganska kul nu när jag här ändå inget annat att göra.
Är nästan klar med So texten om religion på datorn men har fastnat på ett ställe som jag behöver hjälp med...
Men när jag höll på med texten så skulle jag gå upp och kolla efter information och sen när jag kom ner så hade min dator tagit slut på batteri och gissa vad jag skrek!
Fyfan vad sur jag blev på mig själv för jag hade inte sparat nånting och jag har skrivit en hel sida i storleken 12 och det är mycket man har skrivit då.
Så jag höll tummarna och slog igång datorn, och där var texten!
Fy tusan vilken tur jag hade, det hade lika gärna kunat försvinna allt!
Men hag fick nästan en hjärtattack kändes det som.
Men nu måste jag tillbaka med läxorna och sen får vi se.
C you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0