Sharon, bläää!

Hej hej!
Sitter i soffan och är inne på nätet och surfar runt lite. Har kollat på Top Model Sverige och kollar på Erik och Mackan just nu.
Hur har er dag varit? Min dag har väl vart helt okej, som vanligt. Nej men inget speciellt har hänt.
Jag skriver ganska mycket om vädret men det är ju varmt i solen men sen kommer dom där hemska kalla vindarna som ska förstöra allt! Man sitter i klassrummet och kollar ut och ser hur solen lyser, skyndar mig ut för att kunna spela fotboll så mycket som möjligt och sen de första stegen ut är väl helt okej men sen... nej men fan vad kallt det är!
Har även vart på Ica med pappa för att tiden skulle gå och i klassen så går alla runt och pratar om en frukt som heter Sharon och säger hur god den är och så söt. Den är inte god, den är inte söt, den är äcklig!
Köp inte sånna frukter, jag lovar ni blir missnöjda.

Naej, inge bra humör för mig men nu måste jag fixa mig för att kunna gå och lägga mig.
Godnatt!



Arkivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0