Sol, sol och mer sol!

Hej hej!
Har kommit hem från orienteringen nu och packat upp min väska. Dagen har vart väldigt skön för tiden gick väldigt fort även fast vi slutade tio över tre. Men är inte vädret helt underbart?! Så himla skönt när jag satte mig på terassen i morse och bara njöt utav värdet.
Men det är bara att hoppas att värdet fortsätter så det blir en lång och go sommar och hoppas att det är snö i Järvsö för att vi ska åka dit i helgen och åka så mycket skidor vi bara kan för att inte sakna det i sommar, och för att jag missar TVÅ fotbollsmatcher...
Men jag känner mig väldigt trött så jag somnar nog tidigt ikväll och vaknar tidigt imorgon med ljuset. Godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0