Tagga tagga tagga!

Är sjukt taggas tills imorgon då vi ska på fotbolls lägret men samtidigt inte.
Men jag måste ta och packa snart innan jag blir så trött och glömmer något.
Men jag behöver väl bara ta med mig grund saker som,
tandborste,
fotbollskläder,
sovsäck,
liggunderlag,
kläder,
handduk,
ja, och mer.
Men jag kommer åka imorgon på morgonen och kommer hem på söndag så det blir inge dator bloggning ifrån mig men det kan nog komma något inlägg då och då medans de andra tränar.
Men idag har det bara varit en skön och vanlig dag, so lektionen var lite seg men jaa.
När jag kom hem från skolan så satte jag och pappa igång att baka två sockerkakor tills morgon, supergod deg, men jag har inte smakat kakan än, höhöhö. :p
Men nu ska jag ta och plocka upp lite saker, hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0