Tjenixen sixten! Har du set blixten?


Tjanare! ;)
Sitter på mitt rum nu och kollar på How I met your mother med en stor kopp varm chaii te.
Bara några timmar kvar tills det blir skola och skolpolis.
Och det värsta är att vi kommer ha världens längsta sovmorgon imorgon men jag måste ju stå i skolan tjugo i åtta.
Men idag har det vart en riktigt rolig dag. Först så åkte jag och Gärdvall till fotbollsplanen och körde lite fotboll, fotade lite och pratade.
Efter det så gick vi hem till Gärdis och skulle egentligen bakat men vi kollade lite runt på datorn och åt lunch.
Sen så gick vi hem till mig och byte om och sen cyklade till träningen.
Träningen var se så där rolig, men sen så cyklade vi hem och pratade ännu mer. :p
Men maten idag blev kykling om ni undrar. o.o
Men nu ska jag ta och byta om och kolla kanske på lite kläder, vem vet? ;)
Sov så bra nu så sehörs vi imorgoooon.
Kraam!
Moa om du ser det här, efter skolpolisen vad ska du göra då? Om du ska gå hem igen till dig får jag följa med? :)) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0