Yes!

Yeah! Är klar med SO läxan och är fasktiskt ganska nöjd för första gången.
Egentligen skulle jag ha vart på orientering nu, men nej. Men jag ska fortsätta plugga snart ska bara ta en liten pause och kolla på tv.
Hur har er dag varit? Och alla 99'or, jag hoppas att det gick jättebra för er på provet idag.
Imorgon ska jag nog gå till skolan jag får se hur ont det gör för om det gör jätteont så kan jag ju inte "gå" till skolan eller cykla så då får jag väl stanna hemma igen. Hatar verkligen att vara borta från skolan, det händer alltid roliga saker då just jag är borta! Som idag hände det en sak på idrotten, säger inget mer om det... Höhöh, Mojja Maja!
Men min fot känns i alla fall mycket bättre nu och svullnaden har gått ner lite så det ser ljusare och ljusare ut! 
Men nu kallar tv'n.
Kram!


Kommentarer
Postat av: Samira ;) ♥

Vad hände :O ♥

2012-03-29 @ 21:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0